شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

این سایت متعلق به گروه صنعتی سجاده نقش (شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان) می باشد.
ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد و نمازخانه را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، حسینیه، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

اولین خرید فرش تشریفات مربوط به استفاده در مساجد اهل سنت است و بعد از آن نوبت به استفاده در مکان های تشریفاتی رسید و به عنوان فرش مراسم استقبال، فرش هتل، فرش رستوران، فرش راه پله و... مورد استفاده قرار گرفت.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

گروه صنعتی سجاده نقش کاشان، تولید کننده انواع فرش سجاده ای محرابی و فرش تشریفاتی، در سال 87 در کاشان تاسیس شد و دیری نپایید که کیفیت و زیبایی فرش های سجاده ای این شرکت پای محصولات سجاده نقش را به مساجد و مدارس سراسر کشور باز کرده و توانست این شرکت را به عنوان اولین و انحصاری ترین شرکت تولید فرش مخصوص مسجد در میان شرکت های مرتبط در زمینه فروش فرش مسجد و نمازخانه مطرح کند. پس از آن بسیاری از افراد فرش های سجاده ای سجاده نقش را برای بسیاری از مکان ها برای فرش نمازخانه و مسجد دانشگاه، فرش مسجد پادگان، فرش نمازخانه زندان،فرش نمازخانه مراکز فرهنگی و... سفارش دادند.

بافت فرش تشریفات و محرابی، با طرح های متنوع، زیبا، تعداد شانه و تراکم سفارشی و همچنین استفاده ازنخ های صد درصد اکریلیک و هیت ست شده توسط دستگاه های فرش بافی روز دنیا باعث ارتقای کیفیت فرش های سجاده ای سجاده نقش و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها شده است.

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خدماتی نظیر ارسال سجاده فرش به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط پرسنل مجرب سجاده نقش، تحویل ضمانت نامه کیفیت، شرایط ویژه برای خرید سجاده فرش قیمت مناسب و ارزان را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه میکند.

نمونه کارهای ما را از بخش اخبار مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید_فرش_تشریفات

خرید فرش تشریفات

            معرفی فرش تشریفات:

فرش تشریفات(نوعی از فرش های ماشینی) همان طور که از نامش پیداست از قدیم الایام تا کنون برای مراسم های تشریفاتی شامل جشن ها و سالن ها، مجالس،کنفرانس ها ، راه پله ها ، هتل ها و ...  استفاده میشود. کمتر کسی است که این فرش های تشریفات را در مراسم استقبال از افراد صاحب نام یا مسئولین یک کشور در تلویزیون ندیده باشد.

فرش تشریفات علاوه بر استفاده در مراسم استقبال و تشریفات در مکان هایی استفاده میشود که دارای شکل هندسی و یا ابعاد منظم نیستند به همین دلیل برای حفظ یکپارچگی محیط از فرش تشریفات استفاده میشود.

کاربرد و موارد خرید فرش تشریفات:

            فرش قرمز تشریفات:

فرش تشریفات در مراسم های تشریفاتی و استقبال عموما به عنوان فرش قرمز شناخته میشود. فرش قرمز در فرودگاه ها، رژه نیروها و... استفاده میشود.فرش تشریفات به علت گستردگی طرح و رنگ در مکان های مختلف قابل استفاده است. مثلا یک فرش تشریفات تولید شده به رنگ سبز یا آبی کاملا میتواند برای مکان های مذهبی مفید باشد و به عنوان فرش مسجد یا فرش حسینیه استفاده شود ، و از طرفی یک فرش تشریفات قرمز یا زرشکی میتواند برای هتل ها یا سالن های کنفرانس مورد استفاده قرار گیرد.

خرید_فرش_تشریفات

 

            فرش هتل، فرش رستوران، فرش سالن کنفرانس:

در هتل ها و رستوران ها،تالارهای عروسی، سالن های کنفرانس در کنار درب ورودی فرش تشریفات را خواهید دید چرا که این مکان ها جنبه ی خصوصی تری دارند و افراد میهمان و مراجعه کننده احترام و ارزش بیشتری نزد میزبان دارند.

فرش-هتل

فرش_تالار_عروسی

            فرش راه پله و فرش کناره:

فرش تشریفات به دلیل آن که طرح مشخص و قالب بندی شده ای ندارد میتواند در ابعاد مختلف بافته شود و متناسب با فضا برش و دوردوزی شود. به همین دلیل فرش تشریفات به عنوان فرش راه پله و فرش کناره نیز استفاده میشود.

فرش_راه_پله

            فرش تشریفات به عنوان فرش مسجد و فرش نمازخانه:

فرش تشریفات را میتوان از خانواده فرش های سجاده ای مسجد هم در نظر گرفت چرا که این فرش ها همچون سجاده فرش محرابی در مساجد به عنوان فرش مخصوص مسجد استفاده می شوند. تفاوت فرش قرمز با فرش تشریفات مسجد و نمازخانه این است که عموما فرش قرمز تشریفات دارای دو حاشیه ی بالا و پایین است اما فرش تشریفات مسجد دارای حاشیه ی بالا یا پایین است. در مساجد شیعه  از حاشیه ی بالای فرش به عنوان جای مهر و در مساجد اهل سنت از حاشیه ی پایین به عنوان خط پا برای تنظیم صفوف نمازگزاران استفاده میشود.تفاوت فرش تشریفات با فرش محرابی در طراحی داخلی فرش است که در فرش های محرابی حتما یک محراب( و گلدسته) به عنوان نماد مسجد در آن قرار دارد ولی در فرش های تشریفات طراحی ها کاملا دلخواه و سلیقه ای و اکثرا ساده هستند.

خرید فرش تشریفاتی از شرکت سجاده فرش سجاده نقش

خرید فرش تشریفات

            خرید فرش تشریفات همراه با ضمانت نامه کیفیت:

شرکت سجاده نقش کاشان یکی از موفق ترین برند های تولید کننده سجـاده فرش محرابی و فرش تشریفات با افتخار توانسته محصولی زیبا و با کیفیت را برای خریداران فرش سجاده ای تولید کند و با اطمینان خاطر بتواند کیفیت خود را ضمانت کرده و گواهی کییفیت و ضمانت را هنگام خرید فرش به مشتریان عزیز تقدیم نماید و اطمینان و رضایت خریداران را از خرید فرش با کیفیت به دست آورد.

            خرید فرش تشریفات قیمت ارزان:

شرکت سجاده نقش بر اساس تفاهم نامه با شورای عالی و هیئت امنای مدارس و مساجد، فروش فرش محرابی و فرش تشریفات،فرش نمازخانه و فرش مدارس را با شرایط ویژه همراه کرده است و مشتریان می توانند خرید فرش تشریفات و خرید فرش محرابی را  با قیمت مناسب و به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت انجام دهند.

            خدمات خرید فرش تشریفات:

نصب سجاده فرش توسط پرسنل مجرب این کار میتواند سبب زیبایی و تناسب بیشتر فرش با محیط و همچنین افزایش طول عمر فرش سجاده ای شود. به همین دلیل خرید فرش تشریفات همچون خرید فرش محرابی از خدماتی مانند ارسال به سراسر کشور و نصب توسط پرسنل مجرب شرکت سجاده نقش برخوردار است.

برای خرید فرش محرابی و فرش تشریفات برای مساجد و مدارس و نمازخانه همراه با تخفیف و به صورت اقساط با ما در تماس باشید.

03154750200،1

 

 09131617066

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی