شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

این سایت متعلق به گروه صنعتی سجاده نقش (شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان) می باشد.
ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد و نمازخانه را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، حسینیه، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

اولین خرید فرش تشریفات مربوط به استفاده در مساجد اهل سنت است و بعد از آن نوبت به استفاده در مکان های تشریفاتی رسید و به عنوان فرش مراسم استقبال، فرش هتل، فرش رستوران، فرش راه پله و... مورد استفاده قرار گرفت.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

گروه صنعتی سجاده نقش کاشان، تولید کننده انواع فرش سجاده ای محرابی و فرش تشریفاتی، در سال 87 در کاشان تاسیس شد و دیری نپایید که کیفیت و زیبایی فرش های سجاده ای این شرکت پای محصولات سجاده نقش را به مساجد و مدارس سراسر کشور باز کرده و توانست این شرکت را به عنوان اولین و انحصاری ترین شرکت تولید فرش مخصوص مسجد در میان شرکت های مرتبط در زمینه فروش فرش مسجد و نمازخانه مطرح کند. پس از آن بسیاری از افراد فرش های سجاده ای سجاده نقش را برای بسیاری از مکان ها برای فرش نمازخانه و مسجد دانشگاه، فرش مسجد پادگان، فرش نمازخانه زندان،فرش نمازخانه مراکز فرهنگی و... سفارش دادند.

بافت فرش تشریفات و محرابی، با طرح های متنوع، زیبا، تعداد شانه و تراکم سفارشی و همچنین استفاده ازنخ های صد درصد اکریلیک و هیت ست شده توسط دستگاه های فرش بافی روز دنیا باعث ارتقای کیفیت فرش های سجاده ای سجاده نقش و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها شده است.

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خدماتی نظیر ارسال سجاده فرش به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط پرسنل مجرب سجاده نقش، تحویل ضمانت نامه کیفیت، شرایط ویژه برای خرید سجاده فرش قیمت مناسب و ارزان را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه میکند.

نمونه کارهای ما را از بخش اخبار مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش فرش مسجد سجاده ای توسط  شرکت سجاده نقش :

نوع سجاده فرش: فرش های سجاده ای محرابی

طرح سجاده فرش: فرش مسجد طرح رضوان

رنگ فرش مسجد: سبز

ابعاد سجاده فرش: 60*1.25

مکان: مسجد امام حسن مجتبی (ع)- خوزستان- شوش دانیال

تاریخ نصب فرش مسجد: 97/12/25

سجاده فرش مسجد+فرش سجاده ای+خرید سجاده فرش+فرش های سجاده ای+ فروش فرش مسجد+فرش مخصوص مسجد+شرکت سجاده فرش+فرش سجاده قیمتسجاده فرش مسجد+فرش سجاده ای+خرید سجاده فرش+فرش های سجاده ای+ فروش فرش مسجد+فرش مخصوص مسجد+شرکت سجاده فرش+فرش سجاده قیمت

سجاده فرش مسجد+فرش سجاده ای+خرید سجاده فرش+فرش های سجاده ای+ فروش فرش مسجد+فرش مخصوص مسجد+شرکت سجاده فرش+فرش سجاده قیمت

 

فروش فرش مسجد در رنگ ها و تراکم های متنوع با شرایط ویژه برای مسجد و مدرسه همراه می باشد.

نصب فرش های سجاده ای مسجد توسط پرسنل مجرب شرکت سجاده فرشِ سجاده نقش صورت گرفته است تا یکپارچگی و زیبایی محیط و کیفیت سجاده فرش های مسجد حفظ شود.

گروه صنعتی سجاده نقش(متعلق به شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان)، تولید کننده فرش های سجاده ای، فرش، فرش مخصوص مسجد،فرش محرابی، فرش تشریفاتی و... با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شماست. شما میتوانید از طریق سایت سجاده نقش نیز اطلاعات لازم در مورد انواع سجاده فرش، خرید سجاده فرش، شرایط ویژه فروش فرش مسجد وفرش نمازخانه و... را به دست آورده و با مناسب ترین کیفیت و قیمت فرش سجاده ای  بخرید.

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

طرح ملی راهکار و بچه های مسجد و استفاده از ظرفیت مساجد اقدامی موثر در جهت شکست کرونا 

استفاده از ظرفیت مساجد می تواند سبب پیشگیری، جلوگیری از شیوع و حتی شکست ویروس کرونا باشد. به همین دلیل طرح ملی راهکار و بچه های مسجد مطرح شده است. اما این طرح چیست و چگونه می توان از ظرفیت مساجد در این زمینه بهترین استفاده را داشت؟

مساجد یکی از مراکز تجمع افراد مختلف است و ظرفیت های نهفته ی بسیاری دارد که استفاده از آنها بهتر از هرچیزی میتواند در مقابله با ویروس کرونا مهم باشد.

ابتدای هرچیز باید اصول رفتن به مساجد رعایت شود و در صورتی که افراد وارد مسجد شوند باید تمام اصول و نکات بهداشتی توسط متولیان مسجد و نمازگزاران رعایت شود. برای اطلاع از این نکات می توانید به مقاله ی اصول رفتن به مساجد مراجعه کنید و با مشاهده ی فیلم یا مطالعه ی مقاله این نکات را ببینید.

پس فراموش نشود افرادی که وارد مسجد می شوند باید تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

اصول رفتن به مسجد و اماکن متبرکه در دوران کرونا

یکی از مکان‌های عمومی که احتمال انتقال ویروس کرونا در آن‌ها بسیار زیاد است اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها و مساجد هستند. به همین دلیل در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و شکست آن حتی اماکن مقدس و مساجد هم ناچار به تعطیلی شده اند.

از آنجایی که مساجد کشور ما، مهم ترین پایگاه فرهنگی و اجتماعی مردم می باشد، می تواند در این روزهای بحران کرونا هم به کار خودش اما به سبک متفاوتی ادامه دهد.

چنانچه همه ی ما خودمان را ملزم به رعایت برخی نکات کنیم می توانیم از ظرفیت های معنوی این اماکن مقدس دوباره استفاده کنیم.

با انجام نکات زیر در مساجد می توانیم بدون دردسر نمازجماعت را برگزار کنیم:

- قبل از نماز محیط عمومی مسجد و نقاطی که تماس دست نمازگزاران با آنجا بیشتر هست مثل درب های ورودی ، نرده ها و جا مهری ها را ضدعفونی کنیم.

- در هنگام نماز به منظور گردش هوا تهویه هواکش را روشن کرده و در و پنجره های مسجد را باز نگه دارید.

- سرویس های بهداشتی را دائما ضدعفونی کنیم و از پر بودن مخزن مواد شوینده مطمئن شویم.

- سعی کنیم تا حد امکان در مسجد وضو نگیریم.

شرکت در مسجد در ایام کرونا

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

فروش فرش سجاده ای توسط  شرکت سجاده نقش :

نوع سجاده فرش: فرش های سجاده ای تشریفاتی

رنگ: سبز

ابعاد: 60*1.25

مکان: مسجد فاطمیه (س)-خوزستان

تاریخ نصب فرش مسجد: 97/12/29

فروش فرش مسجد در رنگ ها و تراکم های متنوع با شرایط ویژه برای مسجد و مدرسه همراه می باشد.

نصب فرش های سجاده ای مسجد توسط پرسنل مجرب شرکت سجاده فرشِ سجاده نقش صورت گرفته است تا یکپارچگی و زیبایی محیط و کیفیت سجاده فرش های مسجد حفظ شود.

قیمت فرش سجاده ای

  • سجاده نقش