شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

این سایت متعلق به گروه صنعتی سجاده نقش (شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان) می باشد.
ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد و نمازخانه را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، حسینیه، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

اولین خرید فرش تشریفات مربوط به استفاده در مساجد اهل سنت است و بعد از آن نوبت به استفاده در مکان های تشریفاتی رسید و به عنوان فرش مراسم استقبال، فرش هتل، فرش رستوران، فرش راه پله و... مورد استفاده قرار گرفت.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

گروه صنعتی سجاده نقش کاشان، تولید کننده انواع فرش سجاده ای محرابی و فرش تشریفاتی، در سال 87 در کاشان تاسیس شد و دیری نپایید که کیفیت و زیبایی فرش های سجاده ای این شرکت پای محصولات سجاده نقش را به مساجد و مدارس سراسر کشور باز کرده و توانست این شرکت را به عنوان اولین و انحصاری ترین شرکت تولید فرش مخصوص مسجد در میان شرکت های مرتبط در زمینه فروش فرش مسجد و نمازخانه مطرح کند. پس از آن بسیاری از افراد فرش های سجاده ای سجاده نقش را برای بسیاری از مکان ها برای فرش نمازخانه و مسجد دانشگاه، فرش مسجد پادگان، فرش نمازخانه زندان،فرش نمازخانه مراکز فرهنگی و... سفارش دادند.

بافت فرش تشریفات و محرابی، با طرح های متنوع، زیبا، تعداد شانه و تراکم سفارشی و همچنین استفاده ازنخ های صد درصد اکریلیک و هیت ست شده توسط دستگاه های فرش بافی روز دنیا باعث ارتقای کیفیت فرش های سجاده ای سجاده نقش و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها شده است.

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خدماتی نظیر ارسال سجاده فرش به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط پرسنل مجرب سجاده نقش، تحویل ضمانت نامه کیفیت، شرایط ویژه برای خرید سجاده فرش قیمت مناسب و ارزان را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه میکند.

نمونه کارهای ما را از بخش اخبار مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید فرش مخصوص مسجد

شرکت سجاده نقش اخیرا برای مسجد الزهرا در پردیس تهران فرش سجاده ای نصب کرده است.این شرکت در هر مکانی که باشید پرسنل مجرب را اعزام می کند و برای شما فرش مخصوص مسجد را نصب می کند.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

فرش های سجاده ای یکی از گزینه های مهم برای مساجد و نمازخانه ها هستند.چرا که علاوه بر مشخص کردن جهت قبله برای نمازگزاران،کار نظم دهی به صفوف را هم انجام می دهند.به همین دلیل توصیه می کنیم حتما از فرش مخصوص مسجد برای مکان های  عبادی و مذهبی استفاده کنید.

شرکت سجاده نقش تولید کننده انواع فرش مخصوص مسجد و فرش تشریفات، ارائه دهنده ی خدماتی مانند تضمین کیفیت و قیمت فرش سجاده ای،نصب فرش سجاده ای توسط پرسنل مجرب،ارسال سجاده فرش، ضمانت نامه کیفیت و.. در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

سجاده نقش آماده ی خدمت رسانی به شما مشتری عزیز در زمینه ی فروش فرش مسجد، فرش نمازخانه مدرسه و ادارات و ارگان های دولتی، فرش حسینیه و امام زاده، فرش تشریفات و محرابی ، فرش سفید برای چاپ تابلو فرش ، گلیم و پادری و... است برای دریافت مشاوره رایگان خرید سجاده فرش و سایر موارد از روش های موجود درتماس با ما،با ما در تماس باشید.


 

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

اهمیت نصب توسط پرسنل مجرب به قدری مهم است که شرکتهای فرش سجاده ای این متخصصین نصب را به محل نصب اعزام می کنند. تا عملیات برش و دور دوزی را مخصوصا در محل های ستونها به خوبی انجام دهند.

اگر نصب درست انجام نشود ممکن است سجاده فرش مسجد ضایعات زیادی داشته باشد.

از آنجایی که نصب فرش مسجد و فرش تشریفات توسط متخصصین مجرب شرکت سجاده نقش انجام می شود، همه ی مسجد فرش می شود و جایی خالی نمی ماند. به این صورت که جای ستون، کناره ها و حاشیه های مسجد توسط پرسنل مجرب نصب، در همان محل برش زده می شود و کار دور دوزی و حاشیه زدن هم در همان محل انجام می شود.

در تصاویر زیر سجاده محرابی نصب شده در مسجد صاحب الزمان روستای حسین آباد بوئین زهرا، توسط متخصصین را مشاهده می کنید که به زیبایی برش خورده و نصب شده اند.

 

این فرش های سجاده ای به متراژ 700 مترمربع و طرح کثیر می باشد.

و 700 شانه می باشد.

این سجاده فرش زیبایی خاصی به این مسجد بزرگ داده است.

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

تاسیس اتوبان غدیر

همانطور که می دانید، آزاد راه غدیر درروز تولد امام علی(ع) در تاریخ 7 اسفند ماه افتتاح شد.این آزاد راه که از آن به عنوان ابر پروژه عمرانی نام می برند، دو استان تهران و البرز را از مشکل و معضل همیشگی ترافیک عبوری نجات می‌دهد.

اتوبان غدیر می‌تواند طول سفر را برای وسایل نقلیه سبک تا ۹۰ دقیقه و برای وسایل نقلیه سنگین تا ۱۲۰ دقیقه کاهش دهد.که این موضوع صرفه‌جویی در سوختی معادل ۷۰۰ میلیون لیتر بنزین و هزار و ۶۰۰ میلیون لیتر گازوئیل را به همراه دارد.

اتوبان غدیر از محدوده شهر آبیک در آزادراه کرج- قزوین شروع می‌شود و تا محدوده چرمشهر در آزادراه قم- گرمسار امتداد می‌یابد.که اگر تقاطع‌های غیر همسطح و دیگر مسیرهای آن را محاسبه کنیم طول این آزادراه به ۲۲۰ کیلومتر می‌رسد.آزادراه غدیر در کریدور بین‌المللی «شمال به جنوب» و «شرق به غرب» واقع شده است و از چهار استان قزوین، البرز، مرکزی و تهران عبور می‌کند.

عوارض این آزاد راه برای انواع خودروها از ۲۵ تا ۸۰ هزار تومان می باشد.

این ازاد راه در بدو تاسیس دارای نمازخانه و محل استراحت برای خودروهای عبوری می باشد.

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

هر رنگ در معماری مسجد دارای تمثیلی خاص و رابطه ای با یکی از احوالات درونی انسان و روح است.رنگ، عاملی مهم برای استفاده معنوی در جلوه های نگارگری معماری اسلامی است. مهمترین خصوصیت معماری اسلامی این است که بر محور توحید  که اولین و زیر بنای همه ی اصول و اعتقادات مسلمانان است، می چرخد.

انتخاب رنگ فرش سجاده ای تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی مسجد و نمازخانه دارد.به همین دلیل دراین مقاله می خواهیم درمورد پرطرفدارترین رنگ فرش های سجاده ای خریداری شده توسط مشتریان شرکت سجاده نقش آماری ارائه دهیم.تا شاید به شما خریداران محترم در انتخاب و خرید فرش نمازخانه مدرسه کمک کند.

بنابراین برای خواندن این مطلب روی عنوان آن کلیک کنید.

لازم به ذکر است که رنگ فرش سجاده ای هیچ تاثیری در قیمت آن ندارد.

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

 

شرکت سجاده نقش این افتخار را دارد که برای یکی از نمازخانه های آزادراه غدیر فرش سجاده ای به متراژ 200 مترمربع نصب کند.

اطلاعات بیشتر در سایت شرکت سجاده نقش و منوی اخبار و نمونه کارها.

  • سجاده نقش
  • ۰
  • ۰

شرکت سجاده نقش، تولید کننده انحصاری فرش های سجاده ای از کاشان پایتخت فرش ماشینی جهان استفرش های سجاده ای در دو نوع محرابی و تشریفات هستند که ما آنها را در طرح ها و رنگهای مختلف و شانه و تراکم مطابق سفارش مشتری تولید میکنیم.
فرش های سجاده ای محرابی و فرش تشریفات مخاطبان زیادی دارند. چرا که مزیت های آنها بیشتر از سایر فرش های ماشینی،گلیم و گبه و ... است و از طرفی این فرش ها در مکان های مختلفی کاربرد دارند و مخاطبان فرش سجاده ای و فرش تشریفات زیاد است. افراد ممکن است فرش محرابی را به عنوان فرش مسجد، فرش نمازخانه اداره های دولتی، فرش نمازخانه مدرسه، فرش حسینیه، فرش مصلی نمازجمعه، فرش نمازخانه در مراکز نظامی و انتظامی ، مراکز آموزشی و فرهنگی و ...،و فرش تشریفات را به عنوان فرش مسجد و نمازخانه در مراکز فوق، فرش تشریفات و فرش قرمز در هتل و رستوران ها، فرش راه پله ، فرش کناره و ... استفاده کنند.
از آنجایی که فرش های سجاده ای ، متقاضیان زیادی برای فرش مسجد، حسینیه و ارگان های دولتی دارد شرکت سجاده نقش شرایط ویژه ای را برای خرید سجاده فرش فراهم کرده است. شما متقاضی محترم میتوانید با خرید سجاده فرش به صورت اقساط کوتاه و بلند مدت و قرارداد با هیئت امنا تجربه ای متفاوت از قیمت فرش سجاده و بالاترین کیفیت را داشته باشید. همچنین این شرکت سجاده فرش براساس تفاهم نامه با شورای عالی مساجد تخفیفاتی برای خرید فرش مخصوص مسجد ارائه میدهد.

  • سجاده نقش