شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

این سایت متعلق به گروه صنعتی سجاده نقش (شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان) می باشد.
ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد و نمازخانه را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، حسینیه، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

اولین خرید فرش تشریفات مربوط به استفاده در مساجد اهل سنت است و بعد از آن نوبت به استفاده در مکان های تشریفاتی رسید و به عنوان فرش مراسم استقبال، فرش هتل، فرش رستوران، فرش راه پله و... مورد استفاده قرار گرفت.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

گروه صنعتی سجاده نقش کاشان، تولید کننده انواع فرش سجاده ای محرابی و فرش تشریفاتی، در سال 87 در کاشان تاسیس شد و دیری نپایید که کیفیت و زیبایی فرش های سجاده ای این شرکت پای محصولات سجاده نقش را به مساجد و مدارس سراسر کشور باز کرده و توانست این شرکت را به عنوان اولین و انحصاری ترین شرکت تولید فرش مخصوص مسجد در میان شرکت های مرتبط در زمینه فروش فرش مسجد و نمازخانه مطرح کند. پس از آن بسیاری از افراد فرش های سجاده ای سجاده نقش را برای بسیاری از مکان ها برای فرش نمازخانه و مسجد دانشگاه، فرش مسجد پادگان، فرش نمازخانه زندان،فرش نمازخانه مراکز فرهنگی و... سفارش دادند.

بافت فرش تشریفات و محرابی، با طرح های متنوع، زیبا، تعداد شانه و تراکم سفارشی و همچنین استفاده ازنخ های صد درصد اکریلیک و هیت ست شده توسط دستگاه های فرش بافی روز دنیا باعث ارتقای کیفیت فرش های سجاده ای سجاده نقش و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها شده است.

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خدماتی نظیر ارسال سجاده فرش به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط پرسنل مجرب سجاده نقش، تحویل ضمانت نامه کیفیت، شرایط ویژه برای خرید سجاده فرش قیمت مناسب و ارزان را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه میکند.

نمونه کارهای ما را از بخش اخبار مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

sajadehnaghsh.com  

معرفی نمازخانه

بسیاری از ادارات، بیمارستان ها، مدارس و ... هستند که فضایی را برای برقراری فریضه ی روح انگیز نماز برای کارمندان یا ارباب رجوعان شان فراهم می کنند . این مکان ها را عموما نمازخانه می نامند . این امر بسیار پسندیده است چرا که در میان مشغله های روزانه آدمی ساعتی را برای آرامش و ارتباط برقرار کردن با خدای خویش و بازیابی قوای روحی و بدنی می یابد و البته نماز یکی از واجبات دینی است که باید ادا شود. پس چه خوب است که وقتی وارد همچین مکان هایی می شویم با یک فضای منظم و مفروش روبرو شویم. شما می توانید با خرید فرش نمازخانه به این موضوع کمک کنید.

اگر در پی فراهم آوردن همچین محیطی برای نمازخانه اداره یا شرکت یا مدرسه و .. خودتان هستید با خرید فرش محرابی و تشریفات می توانید به هدفتان برسید . چرا که ویژگی فرش های سجاده ای همان طور که در مقالات قبلی گفتیم این است که جهت قبله ی مکان مورد نظر را همزمان با مفروش کردن مشخص می کند.  فرش های سجاده ای به دو دسته فرش محرابی و فرش تشریفاتی تقسیم می شود فرش محرابی همان طور که از نامش مشخص است برای هر فرد همانند سجاده دارای نقش و طرح محراب است و فرش تشریفاتی فاقد طرح محراب و دارای حاشیه هایی در لبه ی بالایی و پایینی است که جای پا، جای مهر و جهت قبله با این حاشیه ها مشخص می شود.

 

        تفاوت نمازخانه با مسجد

خرید_فرش_نمازخانه

فروش-فرش-مسجد

مسجد خانه ی خداست مکانی که مسجد نام بگیرد دارای احکام خاصی می گردد که آن را از دیگر مکان ها جدا می کند . احکامی که در مورد مسجد صدق می کند در مورد مکانی که نمازخانه یا مصلی نام می گیرد صدق نمی کند . غیر از مسیله احکام می توان گفت مسجد یک مکان عمومی تر است وقتی وارد مسجد می شویم افرادی را در همه ی سنین می بینیم ولی چون عموما نمازخانه در مکانی در یک طیف سنی مثلا مدرسه ، دانشگاه ، ادارات ، بیمارستان ها و .. هستند وقتی وارد می شویم افراد مربوط به آن مکان را بیشتر می بینیم . مسجد یک مکان مستقل است در حالی که نمازخانه فضایی در داخل مکان کلی دیگر است.

           ظاهر و فرش نمازخانه

فردی که وارد نمازخانه می شود و قصد نماز خواندن دارد چه خوب است با فضایی دلنشین از طرح و رنگ روبرو شود و از آنجا که به دنبال قبله می گردد با دیدن محراب هایی که همه به یک سمت اشاره می کنند چه خوب و سریع مقصود را می یابد و آرامش پیدا می کند . شما می توانید این ویژگی ها را با خرید فرش نماز خانه برای نمازخانه تان فراهم کنید . در واقع شرکت سجاده فرش با تولید فرش های سجاده شما را برای رسیدن به این هدف نزدیک تر کرده است .  شما می توانید برای دیدن انواع طرح ها و خرید فرش محرابی و سجاده فرش به سایت شرکت سجاده نقش مراجعه کنید .

 

           احکام مسجد و نمازخانه

فردی که در دوران عادت  ماهانه هست  و یا فردی که غسل واجب اش را انجام نداده نمی تواند وارد مسجد شود . در حالی که ورود این افراد به نمازخانه ایرادی ندارد .

۱. نجس کردن مسجد

نجس کردن زمین و سقف و دیوار و بام مسجد حرام است، و اگر نجس شد واجب است فوراً آن را تطهیر کنند.

۲. زینت کردن مسجد به طلا در صورتی که اسراف محسوب شود.

زینت کردن مسجد به طلا اگر اسراف محسوب شود حرام است، و در غیر آن صورت هم مکروه است.

۳. انجام کارهایی که خلاف شأن و حرمت مسجد است.

مراعات شأن و منزلت و جایگاه مسجد واجب است، و از کارهایی که با شان و منزلت مسجد منافات دارد باید پرهیز شود

۴. داخل شدن کفار به مسجد

ورود کفار به مساجد مسلمانان جایز نیست.

از طرفی تمیز و آباد کردن مسجد مستحب است.

تمیزکردن فرش مسجد

           خرید فرش تشریفات و محرابی برای فرش مسجد و نمازخانه مدرسه

شرکت سجاده فرش  با تولید فرش سجاده ای و انواع سجاده فرش ها امکانات ویژه ای برای فروش فرش مسجد یا فروش فرش مخصوص مسجد نیز دارد.

فرش مسجد یا فرش نماز خانه اگر دارای ویژگی هایی از قبیل راحتی در حمل و نقل ، آسودگی در شست و شو و نظافت و راحتی در ترمیم اش باشد خیال متولی از هر بابت آسوده می گردد . چرا که طبق احکام ( بهجت: نجس کردن زمین، سقف، بام، ظاهر و باطن مسجد حرام است.) و پاک بودن نمازخانه هم از نظر اخلاقی شایسته تر است .

پس با خرید سجاده فرش، چه خرید فرش محرابی چه خرید فرش تشریفاتی از آنجایی که به صورت رولی قابل حمل است واز لحاظ ابعاد نسبت به فرش عرض کمتری را اشغال می کند (توضیحات بیشتر) به راحتی از جنبه های تطهیر و نظافت آسوده گردید .

شرکت سجاده فرش با تولید فرش های سجاده ای در طرح ها و رنگ های مختلف در دو نوع فرش محرابی و فرش تشریفاتی پاسخگوی هر گونه  نیاز به خرید فرش نمازخانه و فرش مسجد برای شما عزیزان است . پس شما می توانید برای اطلاع از چگونگی قیمت فرش سجاده ای و آشنایی با انواع طرح و رنگ سجاده فرش ها و برای آگاهی از چگونگی خرید سجاده فرش و خرید فرش تشریفات می توانید به قسمت های مختلف سایت سجاده نقش مراجعه بفرمایید .

گروه صنعتی سجاده نقش(متعلق به شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان)، تولید کننده فرش های سجاده ای، فرش، فرش مخصوص مسجد، فرش تشریفاتی و... با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شماست. شما میتوانید از طریق سایت سجاده نقش نیز اطلاعات لازم در مورد انواع سجاده فرش، خرید سجاده فرش، شرایط ویژه فروش فرش مسجد و... را به دست آورده و با مناسب ترین کیفیت و قیمت فرش سجاده ای  بخرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی