شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

این سایت متعلق به گروه صنعتی سجاده نقش (شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان) می باشد.
ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد و نمازخانه را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، حسینیه، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

اولین خرید فرش تشریفات مربوط به استفاده در مساجد اهل سنت است و بعد از آن نوبت به استفاده در مکان های تشریفاتی رسید و به عنوان فرش مراسم استقبال، فرش هتل، فرش رستوران، فرش راه پله و... مورد استفاده قرار گرفت.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

گروه صنعتی سجاده نقش کاشان، تولید کننده انواع فرش سجاده ای محرابی و فرش تشریفاتی، در سال 87 در کاشان تاسیس شد و دیری نپایید که کیفیت و زیبایی فرش های سجاده ای این شرکت پای محصولات سجاده نقش را به مساجد و مدارس سراسر کشور باز کرده و توانست این شرکت را به عنوان اولین و انحصاری ترین شرکت تولید فرش مخصوص مسجد در میان شرکت های مرتبط در زمینه فروش فرش مسجد و نمازخانه مطرح کند. پس از آن بسیاری از افراد فرش های سجاده ای سجاده نقش را برای بسیاری از مکان ها برای فرش نمازخانه و مسجد دانشگاه، فرش مسجد پادگان، فرش نمازخانه زندان،فرش نمازخانه مراکز فرهنگی و... سفارش دادند.

بافت فرش تشریفات و محرابی، با طرح های متنوع، زیبا، تعداد شانه و تراکم سفارشی و همچنین استفاده ازنخ های صد درصد اکریلیک و هیت ست شده توسط دستگاه های فرش بافی روز دنیا باعث ارتقای کیفیت فرش های سجاده ای سجاده نقش و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها شده است.

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خدماتی نظیر ارسال سجاده فرش به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط پرسنل مجرب سجاده نقش، تحویل ضمانت نامه کیفیت، شرایط ویژه برای خرید سجاده فرش قیمت مناسب و ارزان را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه میکند.

نمونه کارهای ما را از بخش اخبار مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پس ازشهادت حضرت فاطمه (س)، امام علی (ع) به وصیت حضرت فاطمه (س) با امامه نوه پیامبر (ص) ازدواج کردند. بنابراین نسب هلال بن علی(ع) با دو واسطه به پیامبر (ص) میرسد.

امام زاده محمد هلال (ع) در شب اول ماه رمضان سال 14 ه ق در مدینه به دنیا آمدند. امام علی (ع) با شنیدن خبر ولادت فرزندش به آسمان نگاه کردند و با دیدن ماه، روی فرزند را همچون ماه درخشان دیدند و فرمودند: " اَلحَمدُلِله هذا هِلالً وَجهُهُ" یعنی شکر خدای را که فرزندی به ما کرامت نموده که رویش همچون ماه است.

پس از آنکه خبر شهادت امام حسین (ع) و یارانش به حضرت محمد هلال (ع) و برادرشان عون (ع)( که در طائف بودند) رسید بعد از چند روز عزاداری راهی خراسان شدند. در آنجا مردمان زیادی به دور این دو برادر جمع شدند به همین دلیل حاکم وقت طوس احساس خطر کرده و لشکری را برای رویارویی با آنان فرستاد. در این نبرد حضرت عون (ع) کشته شد. شبانگاه این خبر به محمدهلال (ع)رسید و آن حضرت به دلیل اندک بودن سپاه، تصمیم رفتن یا ماندن را به سپاهیان سپرد و پس از ترک آنها به قلب دشمن زد و پس از زخمی شدن به نقطه ای نامعلوم روانه شد. پس از آن طوس را ترک و به ترتیب به  قم و احمدآباد کویر و در نهایت به نوش آباد رسید. با ادامه ی مسیر به جمعی از کشاورزان رسید و نام آن منطقه را جویا شد آنان این مزرعه را آران دشت خواندند. پس از آن پیرمردی به نام بابا یعقوب که سن زیادی داشت از حضرت استقبال و پذیرایی کرد. پس از آن امام زاده محمد هلال (ع) در همان مکان ماند و به مدت سه سال با کمک بابایعقوب دین اسلام را برای مردم بیان و آنها را راهنمایی کرد.

 سرانجام حضرت محمد هلال(ع) در شب جمعه آخر ماه مبارک رمضان، پیامبر(ص)، حضرت علی(ع)، حضرت زهرا(س)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و عون(ع) را به خواب دید که در آن میان پیامبر(ص) او را مورد خطاب قرار داده و فرمودند : فرزندم! مدتی است که انتظارت را می کشم. پیامبر همان طور که سیبی در دست داشتند به حضرت فرمودند این سیب از آنِ توست، جهد کن تا فردا شب با این سیب روزه خود را افطار نمایی و نزد ما باشی.

 چون حضرت از خواب بیدار شد ماجرای خواب خود را برای بابایعقوب نقل و خواب را بدین گونه تعبیر کردند که: امروز آخرین روز عمر من است و امشب از دنیا میروم. بابایعقوب و فرزندانش با شنیدن خواب و تعبیر آن ناراحت و گریان شدند. حضرت محمد هلال(ع) آنان را دلداری داده و آیاتی از قرآن مجید را راجع به مرگ و آخرت برایشان تلاوت نمود و وصیت کرد مرا در همین مکان  دفن کنید. سرانجام حضرت در 28 رمضان 68 ه ق دنیا را وداع گفتند.

پس از سه روز بابایعقوب نیز فوت نموده و بنا به وصیتش نیمی از املاکش را وقف محمد هلال (ع) کردند و پیکرش را در پایین قبر هلال بن علی (ع) به خاک سپردند.

از آن پس این مکان، حرم هلال بن علی (ع) و محلی برای تجمع عاشقان و دلدادگان اهل بیت و آن حضرت قرار گرفت و شیفتگان آن حضرت سال های سال است که آنجا را  توسعه داده و بسیاری از مراسمات خود را در آنجا برگزار میکنند.

این مکان به حدیمورد توجه قرار گرفته و توسعه داده شده است که نه تنها از سراسر ایران گردشگران زیادی را جذب میکند بلکه گردشگران خارجی که به هوای کویر مرنجاب به شهرستان آران و بیدگل می آیند را مجذوب خود و پای آنها را به حرم باز کرده و ذهن ها را به سمت خود میکشاند.

گردشگران خارجی در حرم هلال بن علی ع

آیین جزء خوانی در آستان محمدهلال (ع)  هرساله در ماه رمضان برگزار و از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  پخش میشود.

جزخوانی ماه رمضان زیارت هلال بن علی ع  روی فرش های سجاده ای

جزخوانی حرم هلال بن علی روی سجاده فرش

آیین جزخوانی  آستان هلال بن علی ع  روی فرش های سجاده ای

هرساله در ایام محرم و صفر نیز دسته های عزاداری از سراسر آران و بیدگل به این امام زاده آمده و ضمن تسلیت به آن حضرت در آنجا اقامه ی عزا می کنند. مراسم عزاداری در این ایام مخصوصا 10 روز اول ماه محرم از صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشود.

خادمان این صحن و سرا برای  بارگاه و حرم حضرت محمدهلال (ع)  از فرش سجاده ای محرابی استفاده کرده اند و بخش های مختلف این صحن با طرح های مختلف سجاده فرش مسجد پوشانده شده است. حتی برای برگزاری نماز جماعت ، دعای کمیل، مراسم احیای شب های ماه رمضان و سایر مراسمات که در صحن جلویی این آستان برگزار میشود فرش سجاده ای مجزا در نظر گرفته و استفاده میشود.

استفاده از فرش های سجاده ای مخصوص مساجد و زیارتگاه، در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی (ع) فضایی معنوی تر را برای ارادتمندان به اهل بیت و خاندانشان فراهم کرده است.

برای خرید سجاده فر ش مسجد  با مناسب ترین قیمت به سایت سجاده نقش سر بزنید.

گروه صنعتی سجاده نقش(متعلق به شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان)، تولید کننده فرش های سجاده ای، فرش، فرش مخصوص مسجد، فرش تشریفاتی و... با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شماست. شما میتوانید از طریق سایت سجاده نقش نیز اطلاعات لازم در مورد انواع سجاده فرش، خرید سجاده فرش، شرایط ویژه فروش فرش مسجد و... را به دست آورده و با مناسب ترین کیفیت و قیمت فرش سجاده ای  بخرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی