شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

این سایت متعلق به گروه صنعتی سجاده نقش (شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان) می باشد.
ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد و نمازخانه را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، حسینیه، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

اولین خرید فرش تشریفات مربوط به استفاده در مساجد اهل سنت است و بعد از آن نوبت به استفاده در مکان های تشریفاتی رسید و به عنوان فرش مراسم استقبال، فرش هتل، فرش رستوران، فرش راه پله و... مورد استفاده قرار گرفت.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

گروه صنعتی سجاده نقش کاشان، تولید کننده انواع فرش سجاده ای محرابی و فرش تشریفاتی، در سال 87 در کاشان تاسیس شد و دیری نپایید که کیفیت و زیبایی فرش های سجاده ای این شرکت پای محصولات سجاده نقش را به مساجد و مدارس سراسر کشور باز کرده و توانست این شرکت را به عنوان اولین و انحصاری ترین شرکت تولید فرش مخصوص مسجد در میان شرکت های مرتبط در زمینه فروش فرش مسجد و نمازخانه مطرح کند. پس از آن بسیاری از افراد فرش های سجاده ای سجاده نقش را برای بسیاری از مکان ها برای فرش نمازخانه و مسجد دانشگاه، فرش مسجد پادگان، فرش نمازخانه زندان،فرش نمازخانه مراکز فرهنگی و... سفارش دادند.

بافت فرش تشریفات و محرابی، با طرح های متنوع، زیبا، تعداد شانه و تراکم سفارشی و همچنین استفاده ازنخ های صد درصد اکریلیک و هیت ست شده توسط دستگاه های فرش بافی روز دنیا باعث ارتقای کیفیت فرش های سجاده ای سجاده نقش و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها شده است.

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خدماتی نظیر ارسال سجاده فرش به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط پرسنل مجرب سجاده نقش، تحویل ضمانت نامه کیفیت، شرایط ویژه برای خرید سجاده فرش قیمت مناسب و ارزان را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه میکند.

نمونه کارهای ما را از بخش اخبار مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید فرش محرابی

خرید فرش نمازخانه برای مسجد

محراب در فرش محرابی

فرش محرابی یکی از گروه های فرش های سجاده ای ست گزینه ای بسیار مناسب برای فرش مخصوص مسجد و نمازخانه ها ، حسینیه ها و مکان های مذهبی است.

محراب مسجد در شعر فارسی از جایگاه خاصی برخوردار است. به عنوان مثال حافظ ، فردوسی ، مولوی ، نظامی ، سعدی ، عطار و سنایی از جمله شاعرانی هستند که محراب را در اشعار خود به کار برده اند. محراب از نظر لغوی از کلمه مهرابه گرفته شده است. از نظر مکانی محراب محلی که جهت قبله را مشخص می کند و جایی است در مساجد که امام جماعت جلوتر از همه، نماز جماعت را رهبری می کند. امروزه سجاده فرش که به فرش محرابی معروف است به همین دلیل نام گذاری شده اند.

درمکان هایی مثل امامزاده، مسجد، حسینیه و نمازخانه ها، جهت نظم دادن افراد و نشان دادن جهت قبله به نمازگزاران، نیاز به ایجاد صفوف مرتب و منظم است. به همین جهت شرکت های سجاده فرش نقشه بافت فرش محرابی را شبیه محراب مساجد در نظر می گیرند.

محراب بافته شده در سجاده فرش مسجد دقیقا بر گرفته شده از محراب مساجد شکلی است که دورتا دور یک مستطیل بافته شده است.

محراب-مسجد-امیر-چخماق-یزد

شبیه این تصویر که محراب مسجد امیرچقماق یزد، یکی از قدیمی ترین مساجد کشور و نمونه ای از یک محراب مسجد است. دروسط محراب سنگ مرمر بسیار خوشتراشی به اندازه ۱/۱۵ * ۳/۳۸ متر نصب شده‌است و محراب صحنه اصلی از کاشی معرق است.

تصویر زیر تصویری است از محراب مسجد ایاصوفیه‌ی استانبول :

محراب-مسجد-ایاصوفیه

خرید فرش محرابی:

در زمان های قدیم فرش محرابی به صورت دستباف بافته می شد. به دلیل سختی این نوع بافت که طبیعتاً باعث کمبود این نوع سجاده فرش می شد، اشخاص برای خرید سجاده فرش محرابی مجبور بودند سفرهای طولانی به شهرهای دیگر داشته باشند.

امروزه شرکت ها، فرش سجاده ای متنوعی تولید و حتی اقدام به فروش فرش سجاده ای به صورت اینترنتی می نمایند. اشخاص می توانند، با مراجعه به سایت های شرکت سجاده فرش از انواع سجاده فرش و قیمت خرید فرش محرابی و تشریفاتی مطلع شوند.

خدمات شرکت سجاده فرش سجاده نقش:

خدماتی مانند شرایط ویژه خرید سجاده فرش تشریفاتی و محرابی، ارائه ضمانت نامه کیفیت، ارسال فرش سجاده ای به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط نصاب مجرب شرکت سجاده نقش و...  سبب شده است که بسیاری از اشخاص  ترجیح دهند فرش نمازخانه و مسجد ، حسینیه و امام زاده ها را از نوع محرابی و تشریفاتی خریداری و استفاده کنند.

شرایط ویژه خرید فرش محرابی برای نمازخانه:

افراد برای خرید فرش محرابی عموماً سراغ شرکت های فرش سجاده ای می روند. به دلیل اینکه تمرکز اینگونه شرکت ها روی تولید فرش های مخصوص امامزادگان ، مساجد، نمازخانه ها و حسینیه ها می باشد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

شرکت سجاده فرش سجاده نقش با فروش عمده فرش های سجاده ای محرابی و تشریفاتی ماشینی و ارائه ی خدمات متنوع توانسته راحتی بیشتری را برای خادمان مساجد و نمازخانه ها  فراهم کند.

مدیران شرکت سجاده نقش که خود از خیرین مساجد هستند ، بستری برای امور خیریه مربوط به مسجد ایجاد کرده اند.

فروش فرش های سجاده ای توسط شرکت سجاده فرش سجاده نقش به صورت اقساط کوتاه مدت ، بلند مدت و قرارداد با هیئت امنا صورت میگیرد. همچنین فروش فرش مخصوص مسجد بر اساس تفاهم نامه با شورای عالی مساجد با تخفیف همراه است.

خدمات شرکت سجاده نقش برای خرید فرش محرابی نمازخانه و فرش مسجد باعث استقبال خیرین و هیئت امنای مساجد و مدارس برای خرید فرش محرابی و مسجد شده است. فروش فرش مسجد سجاده ای و تشریفات با قیمت مناسب، بیشترین کیفیت و طرحی زیبا سبب شده است تا بسیاری از مساجد و نمازخانه های سراسر کشور به فرش محرابی و تشریفات مفروش شوند و فضای معنوی تری در این امکان برای نمازگزاران فراهم شود.

برای اطلاع از قیمت فرش های سجاده ای (خرید فرش سجاده قیمت ارزان ، باکیفیت و زیبا ) و همین طور آشنایی با شرایط خرید فرش محرابی، خرید فرش تشریفاتی و خرید فرش نمازخانه به سایت سجاده نقش مراجعه کنید.

برای اطلاع از نحوه ی خرید فرش سجاده قیمت پایین و با کیفیت برای مساجد و مدارس و بهره مندی از شرایط ویژه ی فروش فرش مسجد به سایت سجاده نقش مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی