شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

فروشگاه آنلاین شرکت سجاده نقش کاشان، تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع فرش های سجاده ای محرابی و تشریفات و فرش مخصوص مسجد و نمازخانه در طرحها و رنگهای مختلف

شرکت سجاده نقش کاشان

این سایت متعلق به گروه صنعتی سجاده نقش (شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان) می باشد.
ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد و نمازخانه را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، حسینیه، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

اولین خرید فرش تشریفات مربوط به استفاده در مساجد اهل سنت است و بعد از آن نوبت به استفاده در مکان های تشریفاتی رسید و به عنوان فرش مراسم استقبال، فرش هتل، فرش رستوران، فرش راه پله و... مورد استفاده قرار گرفت.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافتِ سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد و نمازخانه، جغرافیای منطقه و ... به خرید فرش محرابی یا فرش تشریفات اقدام کرده و فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.

گروه صنعتی سجاده نقش کاشان، تولید کننده انواع فرش سجاده ای محرابی و فرش تشریفاتی، در سال 87 در کاشان تاسیس شد و دیری نپایید که کیفیت و زیبایی فرش های سجاده ای این شرکت پای محصولات سجاده نقش را به مساجد و مدارس سراسر کشور باز کرده و توانست این شرکت را به عنوان اولین و انحصاری ترین شرکت تولید فرش مخصوص مسجد در میان شرکت های مرتبط در زمینه فروش فرش مسجد و نمازخانه مطرح کند. پس از آن بسیاری از افراد فرش های سجاده ای سجاده نقش را برای بسیاری از مکان ها برای فرش نمازخانه و مسجد دانشگاه، فرش مسجد پادگان، فرش نمازخانه زندان،فرش نمازخانه مراکز فرهنگی و... سفارش دادند.

بافت فرش تشریفات و محرابی، با طرح های متنوع، زیبا، تعداد شانه و تراکم سفارشی و همچنین استفاده ازنخ های صد درصد اکریلیک و هیت ست شده توسط دستگاه های فرش بافی روز دنیا باعث ارتقای کیفیت فرش های سجاده ای سجاده نقش و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها شده است.

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خدماتی نظیر ارسال سجاده فرش به سراسر کشور، نصب فرش های سجاده ای توسط پرسنل مجرب سجاده نقش، تحویل ضمانت نامه کیفیت، شرایط ویژه برای خرید سجاده فرش قیمت مناسب و ارزان را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه میکند.

نمونه کارهای ما را از بخش اخبار مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به دلیل شباهت فرش سجاده ای محرابی با محراب مسجد و تعیین جهت قبله این سجاده فرش ها در ابتدا مورد استقبال مساجد قرار گرفتند. پس از آن خرید سجاده فرش برای مکان هایی که نماز به صورت مداوم برپا میشد صورت گرفت تا آن مکان را به مسجد شبیه تر و فضایی روحانی تر فراهم کند. مکان هایی مانند نمازخانه های مدارس، ارگان های دولتی، نمازجمعه ها و... .

فرش_مسجد_نمازخانه_مدرسه

نماز_جماعت_فرش_سجاده_ای_سجاده_نقش

پس از آن مزایای سجاده فرش مسجد توجه حسینیه ها و مکان های زیارتی را به خود جلب کرد چرا که در این مکان ها رفت و آمد زیادی صورت میگرفت و نظافت و جابجایی فرش های بزرگ بسیار سخت بود. در صورت ایجاد هرگونه آلودگی با وجود فرش های سجاده ای دیگر نیازی نبود یک تخته فرش بزرگ جابجا و در مکانی دیگر نظافت ، شستشو و خشک شود. چون فرش های سجاده ای به صورت رول بودند و حمل، جابجایی و نظافت آنها خیلی آسان تر بود.

گذشته از آن وجود دستگاه های فرش و سجاده فرش شویی این امکان را ایجاد میکردند که سجاده فرش بدون انتقال به مکان دیگری شستشو، نظافت و خشک شود.

مکان هایی چون حرم امام رضا ع، حرم حضرت معصومه (س)، حرم شاه عبد العظیم حسنی (ع)، زیارت امام زاده محمد هلال بن علی (ع) ، حرم امام زاده آقا علی عباس و محمد (ع)، حرم امام زاده  سلطان علی بن محمد باقر(ع) و... از سجاده فرش استفاده کرده اند.

فرش_سجاده_ای_مشهد_اردهال

گردشگر_هلال_بن_علی_فرش_سجاده_ای

حرم-عبدالعظیم-حسنی_فرش_های_سجاده_ای_مسجد

 

مزیت فرش سجاده ای باعث شده این سجاده فرش ها در بسیاری از مراکز مذهبی پر رفت و آمد استفاده شوند و چون مساجد در اولویت این استفاده قرار دارند فرش های سجاده ای به فرش مسجد و فرش مخصوص مسجد معروف شدند.

مزیت فرش های سجاده ای شامل:

  1. یکپارچگی و نظم 
  2. استفاده از سجاده فرش به عنوان فرش مسجد به آسانی گویای جهت قبله خواهد بود.
  3. استفاده از فرش های سجاده ای محرابی به عنوان فرش مخصوص مسجد نظم و هماهنگی صفوف نمازگذاران را به دنبال خواهد داشت.
  4.  قابلیت بافت با هر شکل و اندازه ای را دارد لذا استفاده از آن در محیط هایی که شکل هندسی منظمی ندارند ، استفاده از فرش کناره و حاشیه ای را حذف خواهد کرد.
  5. با توجه به اینکه فرش های سجاده ای مخصوصا فرش مسجد به صورت رول هایی با اندازه ی مشخص طراحی میشوند نصب، ترمیم یا تعویض سجاده فرش به آسانی و با کمترین هزینه قابل انجام خواهد بود.
  6. به نسبت شانه و تراکم فرش ، مختلف می باشد و از این حیث بسیار بهتر از فرش ماشینی بوده و به لحاظ تنظیم قیمت فرش سجاده ، می توان بسته به بودجه مسجد تنظیم کرد.
  7.  ، دارای طرح و رنگ های مختلفی ست که با توجه به فضای داخلی مسجد می توان نوع آن را انتخاب نمود. ضمن اینکه می توان از فرش سجاده ایمحرابی و غیر محرابی ( فرش سجاده ای تشریفاتی) نیز استفاده کرد.

شرکت سجاده نقش در زمینه ی فروش فرش مسجد با مناسب ترین قیمت و طرح و نقش های  متنوع و زیبا همراه شماست.

گروه صنعتی سجاده نقش(متعلق به شرکت سجاده فرش سجاده نور کاشان)، تولید کننده فرش های سجاده ای، فرش، فرش مخصوص مسجد، فرش تشریفاتی و... با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شماست. شما میتوانید از طریق سایت سجاده نقش نیز اطلاعات لازم در مورد انواع سجاده فرش، خرید سجاده فرش، شرایط ویژه فروش فرش مسجد و... را به دست آورده و با مناسب ترین کیفیت و قیمت فرش سجاده ای  بخرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی